Per direct 2/3 kamer appartement gezocht in Woerden!

Beste medewerkers,

Ik ben Gerard 61 jaar oud en ben op korte termijn opzoek naar een 2 a 3 kamer woning in Woerden. In Woerden omdat ik daar binding mee heb en daar werk en vrijwilligerswerk doe. Mijn budget is tot en met 700 Euro!

Mocht iemand iets voor me kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Groeten,

Gerard (tel:0626806964)

Hoi Gerard,

Goed dat je je vraag post. Voor 6 februari zijn er veel aanmeldingen binnengekomen (Reeds 80). Dat is voor een WoonEvent erg veel. Ik zie ook alle woonvragen en ik wil heel graag mensen met elkaar in contact brengen, want de een zoekt de woning van de ander. Mogelijk biedt dit voor jou een oplossing.

In jouw geval, ga ik er vanuit dat je bij GroenWest (woningbouwcorporatie) al gekeken hebt ofdat je geen recht hebt op een corporatiewoningen?

Ik begreep van een makelaar in Woerden (ook aanwezig op het WoonEvent), dat er ook nogal wat beleggers actief zijn op de woerdense woningmarkt. Vaak liggen de prijzen daar hoger dan 700,-.

Welke stappen heb je al ondernomen?

Groet, Sander

Hoi Sander,

Veel gedaan maar tot op heden weinig resultaat gehad, ben bij Woningnet .nl ingeschreven sinds 30-7 2015 in het verleden urgentie aangevraagd maar daar kwam ik niet voor in aanmerking , wat mijn toe verbaas in de situatie waar ik toen in verkeer. heb nu een half jaar geleden woning genomen via stichting Oudeland te Woerden die eigenlijk te duur voor mijn is maar had geen keus , dus hoop via deze weg een sociale huur woning via jullie te vinden of via samenwerking met groenwest ? hoop dat je iets voor mijn kunt betekenen?

M.v.g Gerard Groenendijk

Het WoonEvent is voor een dergelijke vraag prima te gebruiken. Wat is de stichting Oudeland voor een stichting?

Dat is een , Pro. Christelijke Stichting "t Oudeland.

Park Oudeland" 51 3443 AJ Te Woerden

1 like

Ok, hebben zij veel woningen in Woerden?
Als de woning onder de 710 (huurpeil 2018) is, dan heb je misschien kans op huurtoeslag. Dat verbetert de betaalbaarheid.

Ja ze hebben inderdaad sociale huurwoningen ongeveer 40 daar huur, 620 en 140 euro, servicekosten maakt ik ook al gebruik van van huurtoeslag,

1 like

Ok, dan ben ik inderdaad benieuwd of GroenWest wat voor jou kan betekenen. Ben je ook geinteresseerd in woningen buiten Woerden?

Met “buiten Woerden”, bedoel ik overigens de directe omgeving.

Nee liefs in Woerden , omdat ik hier veel vrijwilligerswerk doe in belang van Woerden


Virusvrij.
www.avg.com

Hoi Gerard,

Kijk ook eens op de resultaten van het WoonEvent gisteren.

Met vriendelijke groet,

Sander