Studeerkamer Breukelen gezocht voor ZZP-er

Sinds kort ben ik een thuiswerkende ZZP-er. Ik werk in de ontwikkelingshulp, vanuit Breukelen.
Ons huis is iets te klein, dus ik zoek nu een studeerkamer voor overdag, voor 2-3 dagen in de week.
Heeft iemand een kamer over? Bijvoorbeeld als uw huis nu een beetje te groot voor u geworden is?
Of weet iemand een goedkope oplossing voor ZZP-ers in Breukelen?
Dank!
Fedde

1 like

Hoi Fedde,

Wat een mooie vraag! Volgens mij hebben we elkaar gisteren gesproken. Ik heb gisteren ook mensen gesproken die inderdaad te ruim wonen. Misschien zitten daar mogelijkheden zoals jij schetst. Er zijn fors wat mensen toegetreden tot het forum, dus ā€¦
Ik heb overigens ook wat nagedacht over jouw vraag. Mocht het niet lukken om iemand te vinden in een te grote woning, dan kan de volgende site (weliswaar Utrecht van even geleden) inspirerend werken, en misschien wel oplossend.
Daarnaast zou ik je ook adviseren contact op te nemen met maatschappelijke organisaties. Misschien kunnen zij een werkplek ter beschikking stellen. Mede gelet op het feit dat het om ontwikkelingshulp gaat. Ik vermoed dat dat ook geen zwaar commerciƫle bezigheid is. Misschien hebben clubs als de bibliotheek, de gemeente of corporatie, het Cultuurhuis :wink:, welzijnsorganisaties, kringloopwinkels of dorpshuizen een ruimte ter beschikking. Het valt altijd te proberen.
Mocht ik wat voorbij zien komen attendeer ik je er gelijk op.
M.vr.gr.
Sander

Fedde, ik kwam in Utrecht een makelpunt tegen. Misschien biedt deze website voor jou nieuwe mogelijkheden. Ik was verrast welke objecten in Utrecht aangeboden worden. Misschien hebben sommige eigenaren ook in Breukelen en omgeving mogelijkheden.