Woning aangeboden! (maar die categorie is er niet:)) Utrecht eo

Lieve mensen,

Voor mij was het bijna onmogelijk iets te vinden als ondernemer met fluctuerend inkomen. Maar ik heb iets gevonden! Het is een creatieve oplossing, ik heb namelijk een waanzinnig groot chalet gehuurd, op een prachtig plekje, in de natuur (aan de Lek!).

Het is alleen zo groot dat ik er in verdwaal, EN het is te duur in mn eentje.

Ik ga het zo verbouwen, dat de bovenste verdieping volledig apart wordt (eigen opgang, badkamer, keuken en toilet). Het is ca 100 m2, 4 kamers, deels gestoffeerd (vloer ligt erin).

Ik ga het verhuren voor 1300 euro in de maand INCLUSIEF ALLES: gas water licht, belastingen, en zelfs internet zit er bij in.

Locatie: Klein Scheveningen bij de beachclub, aan de Lekdijk, ca 5 km van Nieuwegein en IJsselstein.

LET OP: het is recreatie, dus je mag er 365 dagen per jaar RECREEREN. Je kunt er dus niet ingeschreven staan.

Ik heb voorkeur voor: gescheiden ondernemer met 1 of 2 kids, sportief en voorkeur voor gezond eten.

Ik wil heel graag in een community wonen, maar zolang dat nog niet kan (ik wacht op het tiny house project in IJsselstein) bouw ik gewoon mn eigen community:)

Huur is per jaar, om het risico voor mezelf wat in te dekken, en je betaalt 2 maanden borg vooraf.

Beschikbaarheid: 1 januari. (Ik ga er al in vanaf 1 december, maar dan begint de verbouwing.

Mail me op gerdyheek@gmail.com voor meer info en foto’s (hoewel die nog totaal niet representatief zijn)

Ik denk ik zet m maar even scherp in je weet nooit of ik zo mn ideale huurder krijg:)

Oh…GEEN honden…

Ik, je verhuurder, ben 40, 2 kids van 4 en 6, retesportief (ben van plan om lekker in de Lek te gaan zwemmen als ik daar woon en loop marathons), heb twee eigen bedrijven als coach en trainer, hou me bezig met longevity (gezond oud worden), koken, en mijn nieuwe liefde.

Gerdy

1 like