Woonbeurs Rotterdam!

Gister was de woonbeurs in Rotterdam!
Ik ben heel erg benieuwd wie er allemaal verhuis geneigd zijn in rotterdam, uit welke wijken iedereen komt en waar iedereen graag heen wil verhuizen!

Zullen wij het gesprek aangaan? Deel jouw woonwens!

1 like

Misschien kunnen we de verzamelde woonvragen op de geeltjes hier ook plaatsen? @barbara1 ?

1 like

Lijkt mij een goed idee!

1 like

Barbara zal ze snel ook posten begreep ik

Op de woonbeurs in Rotterdam heb ik voor het eerst kennis mogen maken met Floqz. Enorm leuk gesprek mogen hebben met @Sander. Zowel als young proffesional als jonge starter die een woning zoekt. In korte tijd al veel geleerd en ben er nu al zin in om in de toekomst nog meer te mogen leren van Floqz.

2 likes

Dank je @MounirBAkkali . We (Floqz en Woonlink) willen graag mensen met een woonvraagstuk helpen en geloven erin dat woningzoekenden meer mogelijkheden hebben dan ze aanvankelijk denken. Wij ontsluiten professionals met woningzoekenden, woningzoekenden onderling en bieden inspiratie door net even anders te denken en vragen te stellen.
Als je jouw woonvraag wilt posten, dan kunnen we hier eens mee gaan oefenen. Mogelijk biedt dat ook perspectief voor anderen. Mijn credo is: gewoon starten en een zwaan-Kleef-aan-effect creeeren.
Alhoewel de Floqz-activiteiten nog vooral in omgeving Utrecht zijn, hebben we ook netwerken in Rotterdam. Het volkshuisvestingssysteem in Nederland is overal hetzelfde :wink:.

2 likes

Wat zou je nog meer willen weten?

1 like

@Sander @Nawal_Imaankaf Mijn woonvraag is: Wat zijn de mogelijkeheden om een (het liefst sociale) huurwoning te bemachtigen in de woonplaats waarmee je binding heb. In ben geboren en getogen in het dorp waar ik nog steeds woon. Familie, vrienden, sport en werk alles is in het drop. Alleen is het zo lastig om hier een woning te bemachtigen. Ik sta al nu 5 jaar ingeschreven maar ik kom bij lange na niet in de buurt voor een sociale huurwoningen. Particulier is er geen aanbod wat ook te betalen is. Hebben jullie tips voor mij?

1 like

@Nawal_Imaankaf echt een typische vraag waar jij mogelijk op kan helpen met jouw kennis van het verhuurproces. @MounirBAkkali over welk dorp heb je het? Dat kan ons helpen aan info rondom woningtoewijzing en actieve corporaties.

@Sander Het betreft het dorp Bodegraven. De woningcorperatie die hier actief is is Mozaiƫk Wonen.