Woonruimte gezocht met spoed

Hallo allemaal,

Mijn vrouw en ik zijn met spoed op zoek naar een woning in Wijk bij Duurstede, Houten, Utrecht, Nieuwegein, Culemborg, Maarssen of directe omgeving het liefst met 3 slaapkamers maar 2 is ook goed. max huur 1100!
Wie kan ons helpen of weet iets.
Alle tips zijn welkome en ik sta ook open voor woonruil. Ik woon momenteel in Groningen in een nieuwe appartementen complex. met alle genaken voorzien.

Hartelijke Groeten,

Zarza

Hoi Zarza,

Je beschrijving is een typisch zoekprofiel dat vandaag de dag niet gemakkelijk is. Ik ben echter goed bekend met deze regio en zal ook eens met je meedenken. Zou koop jou ook passen? Vaak ben je dan goedkoper uit gelet op de lage rente.
Een andere tip die ik je kan geven (daarbij ga ik er vanuit dat je nig even wat tijd hebt en in een appartement geïnteresseerd bent) is ook even op de site van Wonam te kijken. Ik heb deze tip vaker gegeven op dit forum, omdat deze partij best interessante woningen aanbiedt. Ze zijn overigens niet de enige!

M.vr.gr.

Sander

1 like

Beste Sander,
Allereerst moet ik je bedanken voor alle tips en informatie en je fantastische forum. Ik vind best wel nuttige informatie en advies te vinden die belangrijk zijn voor medemens in mijn situatie. Ik moet ook toegeven dat geef me fijne gevoel als ik hoor dat iemand met kennis en ervaring met mij mee denkt.

Mijn zoektocht is inderdaad typisch. Ik heb net een zaak overgenomen in Utrecht daarom moet ik met spoed kunnen verhuizen. Ik woon momenteel in mooie nieuwbouw in Groningen. Sociale huur woningen kom ik niet meer in aanmerking. Voor vrij sector woningen heb ik inkomen eisen voldoen. Ik heb de verklaring van accountant maar blijkbaar is niet voldoende, tenminste zover ik weet. (wal en schip)

Nou wil ik toch doorgaan met zoeken naar een passende oplossing. Heel erg bedankt voor al je inzet en ik wens je allerbeste en succes in leven.

Met vriendelijke groet,

Zarza

1 like

Hoi Zara,

Dank voor je mooie complimenten. We helpen de mensen graag. Wat leuk dat je een zaak overgenomen hebt in Utrecht.

Ten aanzien van je zoektocht: Heb je al gekeken op rooftrack? Ook woningnet is in de regio Utrecht interessant. Daar zijn de verhuurbare woningen van woningbouwcorporaties te vinden. Deze corporaties verhuren ook enkele woningen in de vrije sector.
M.vr.gr. Sander

1 like