Hulp en advies

Gepubliceerd op: https://floqz.nl/vraag_aanbod/hulp-en-advies/

Beste Salim,

Dank voor je bericht op ons forum!

Om je verder goed te kunnen adviseren heb ik iets meer informatie nodig.

  1. Sta je al ingeschreven bij Woonnet Rijnmond?
  2. Heeft u eerder bij een partij urgentie aangevraagd?
  3. Bent u van plan om alleen te verhuizen?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Nawal Imaânkaf
Team Floqz

Best Nawal,

Ja ik ben ingeschreven bij Woonnet Rijmond maar ik kom der niet uit bij instellingen,heb niet urgentie aangevraagd omdat ik tijdelijk bij me moeder woont en een van deze dagen ga ik tijdelijk inschrijven bij me om dat ik uitschreven wordt bij BRP,ben alleen te verhuizen wat ik eerder al gaf van me prive situatie

Met vriendelijke groeten

Salim Akdeniz

Beste Salim,

Je geeft aan dat je ingeschreven staat bij Woonnet Rijnmond en je bij je instellingen wilt komen. Volg de onderstaande stappen:

  1. Ga naar de website:

  2. Inloggen:Klik rechtsboven op de website op de knop “Inloggen”. Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in om toegang te krijgen tot je account.

  3. Naar je accountpagina : Na het inloggen kom je op je persoonlijke dashboard terecht. Hier vind je een overzicht van je inschrijving.

  4. Instellingen openen: Zoek in het menu naar een optie zoals “Mijn gegevens” of “Instellingen”. Deze kan meestal worden gevonden in een menu onder je naam.

  5. Wijzig je instellingen: In het instellingenmenu kun je persoonlijke gegevens bijwerken, zoals je contactinformatie, voorkeuren voor woningen, en notificatie-instellingen. (Zorg ervoor dat je alle wijzigingen opslaat voordat je de pagina verlaat).

Door deze stappen te volgen, kun je eenvoudig je instellingen beheren en ervoor zorgen dat je profiel en voorkeuren up-to-date zijn!

Mocht het niet lukken om de instellingen te wijzigen laat het mij gerust weten!

Met vriendelijke groet,

Nawal
Team Floqz

Beste Salim,

Je geeft aan dat je geen urgentie hebt aangevraagd. Vanuit Floqz kunnen wij met je meedenken en meekijken of het eventueel een kans van slagen zou hebben?

Wil je een poging wagen om samen te ontdekken of je recht hebt op urgentie?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Nawal
Team Floqz