Wat is jouw droomstek?

Jep, we zijn van start. Heel fijn om nu wat eerste leden te hebben. Dus alvast een aftrap met een vraag over jouw droomstek. Wat is die precies? Woon je liever in een hutje op de hei of juist liever op 8 hoog midden in de stad? Ik ben heel benieuwd!

Wij zouden graag precies tussen het hutje en de flat in willen wonen. Liefst in de randgemeente van een grote stad of in (de buurt van) een groot dorp in de regio tussen Utrecht en midden-brabant. Daar waar voorzieningen op fietsafstand zijn maar we toch ook buitenruimte om het huis en in de buurt hebben :slight_smile:

1 like

Onze droomstek is zo dicht mogelijk bij de domtoren en een (kleine) tuin. Op de locatie mag wat mij betreft tot een zekere hoogte worden ingeboet, zolang de binnenstad van Utrecht op fietsafstand ligt. De ideale buurt is er een met een mix van starters en mensen die er geruime tijd met plezier wonen.

1 like

@Hylke Lekker in Utrecht dus. Een locatie met tuin. Heb je ook al gekeken welke wijken dan in aanmerking komen?
@Victor Heb je dan ook al bepaalde gemeenten op het oog?

We hebben vooralsnog een grote regio in gedachten (tussen Utrecht en midden-brabant) en daarbij kun je denken aan bijvoorbeeld IJsselstein, Vianen, Culemborg bij Utrecht en wat meer richting Vught, Helvoirt, Rosmalen bij Den Bosch.

1 like

Mijn droomhuisje is een klein, losstaand huisje met begane grond en 1e verdieping, en een tuin. Vlakbij de Utrechtse Heuvelrug, namelijk in Driebergen.

Dus mocht iemand iets weten… :wink:

Dat klinkt heel fijn! Lekker een tuin erbij. Mooie gemeente ook Driebergen. Als ik een huisje voorbij zie komen laat ik het weten!

Super, dankjewel! Wie weet.

1 like

Droomhuis. Oei nou moet ik mijzelf inhouden :smiley:
Lapje grond van min 250m2 waar een houtenblokhut op kan van rond de 70/100m2. Helft woon en helft kinder en hondenopvang (uiteraard gescheiden).

Waar maakt niet uit. Liefst vlakbij (15km) een stad en lekker in de natuur. Aan het strand is onmogelijk, maar heel erg lekker om over te fantaseren.

:smiley:

1 like

Dat klinkt goed @19Fleur94! Je blokhut doet me aan Finland denken, maar dat is wellicht wat ver :stuck_out_tongue: Uiteraard heb je dan misschien ook niet genoeg kinderen en honden om op te vangen, dus is Nederland toch een stuk praktischer :slight_smile: