Woonruimte gezocht voor 1 persoon & kat

Beschrijving van wat de woning moet bieden:

Rustige buurt, liefst laagbouw

Beschrijving van de gewenste woonplek:

Minimaal 2 kamers, met tuin of balkon (niet hoger dan 1e verdieping) Groene, rustige buurt.
Appartement of maisonette, evt tijdelijk (dan liefst min 1 jaar)

Bekende oplossingen zijn:

1 like

@Hakn @Nawal_Imaankaf hier is de advertentieverkoop het forum geplaatst. Graag gaan we hier in gesprek.

1 like

Goeiedag!

Laat u zelf een sociale huurwoning/ koopwoning achter?

Met vriendelijke groet,

Nawal

Dag Nawal,

Nee ik heb tijdelijk gewoond in een huis wat te koop stond. Het is nu verkocht dus ik moet op zoek naar wat anders. Voor een sociale huurwoning is mijn inkomen te hoog, maar om een woning te kunnen kopen weer te laag.

Groetjes,
Noortje

1 like

Goedemorgen,

Dank voor je reactie! In welke omgeving zoek je een woning?

Met vriendelijke groet,

Nawal
Floqz

1 like

Dag Nawal,

Ik zoek iets in Utrecht of directe omgeving. Het liefst voor langere tijd en ongemeubileerd.
Dank voor je reactie.
Groetjes,
Noortje

1 like

Dag Noortje,

Dank voor je bericht!

Op onze website hebben wij verschillende blogs waarin wij informeren! Wellicht interessant om deze te lezen?

Daarnaast wil ik je graag Marktplaats als tip meegeven. Huiseigenaren plaatsen hier vaak eigen woningen die ze graag willen verhuren.

Voor de regio Utrecht heeft o.a. woningbouwcorporatie Woonin een eigen middenhuur website waar zij (dagelijks) woningen plaatsen. Wellicht dat je hier slaagt?

Vanuit floqz zullen we in ieder geval met je meekijken en je tippen/ adviseren als er een leuke woning voorbij komt.

Groetjes,
Nawal
Floqz